en sjal

Idag blev min svarta sjal klar. Mönstret kommer från boken Garn Garn Garn.
Så här blev den:



Thomas fick hålla upp den, så den syns bra.




Den funkar också aldeles utmärkt som halsduk, även om den är lite stor.


Hittills har 2012 vart ett bra år. Jag har börjat träna på min nya crosstrainer, och jag virkar på som vanligt.
Idag har jag som sagt gjort klart sjalen, medans Thomas var iväg och pimplade. Sen åkte vi och köpte tacos som vi mumsade i oss. Nu har vi precis kollat på Jägarna 2. Riktigt bra film, tycker jag. Bättre än jag trodde den skulle vara. Se den, vettja!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Vad fin den blev. En sån vill jag också virka, någon gång... Ha det bra. Kram mamma.

2012-01-09 @ 13:42:19
URL: http://hammarsbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0