Jag är superglad...

...när jag virkar :D





En extremt dålig bild på mej, tagen med webcamen i dåligt ljus. Och ja, jag vet att vi är lata som inte fått upp några taklampor än, fast vi bott här snart 4 månader. Jag skyller på att sladden på lampan inte räcker till uttaget när den hänger där jag vill ha den. Och ja, jag ska se till att få rumpan ur soffan och åka och köpa extra sladd! ...imorgon, typ. eller nån annan dag. För nu virkar jag, som jag försökte visa med bilden.

Anyway... Jag har fler anledningar till mitt superglada humör, än bara virkningen (som btw blir en sjal). Idag firar jag och min sötnos 1 år :D <3<3 Eller firar och firar kanske var att ta i. När han och pojkarna kommer hem ska vi åka iväg direkt och köpa en crosstrainer, så vi firar genom att sitta i en bil hela kvällen. Men det är jag också glad för! Att jag ska köpa en crosstrainer, alltså. Fast det är jag nog ensam om :P Det kommer nog bli en hel del sura miner, men det struntar jag i. Jag frågade om det gick bra att jag ringde på den, fast den fanns ganska långt bort, och det gick bra fick jag höra. Tur att det är lördag imorgon :P


Nu ska jag fortsätta virka på min sjal och lyssna på musik och vara glad :D


Kommentarer
Postat av: Sonja

Vilken fin bild på dej, trots att den var lite mörk.

Kram mamma.

2012-01-04 @ 19:44:35
URL: http://hammarsbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0