Jaha, och hur går det här då??

Ja, inte går det väl hur bra som helst..! Jag har påbörjat dinosaurien till Robin. Jag har påbörjat en tomte. Jag har påbörjat en filt (för typ 1½ år sedan). Jag har påbörjat en babyfilt till ett dop som var i oktober. Och nu har jag kommit på en till grej jag vill göra, men kan inte skriva vad eftersom det också är en julklapp. Och det ska städas, knäckas, pepparkakskolas, läggas in gurka, köttbullas, julskinkas, julhandlas och säkert en massa, massa mer! Jag? Stressad? Neeeej, inte då!
Tänk om jag kanske skulle stänga av datorn och gå och göra lite nytta, kanske...

Ha en trevlig fjärde advent! Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Vad kul att du har börjat blogga. Jag ska följa din blogg med stort intresse. Kanske kan jag också lära mig virka då. För det skulle jag verkligen vilja. Kanske du kan visa lite bilder på det du har gjort och det du håller på med???... Det vore spännande att se. Får jag tipsa om din blogg på min blogg?

Kram mamma Sonja- Hammarsbacken blogg.

2011-12-19 @ 14:13:42
URL: http://hammarsbacken.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Jo, men jag ska ha en tomteluva resten av dagen också för jag har så mycket utväxt :)

2011-12-19 @ 20:20:20
URL: http://konstochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0