Lite om lilla mej

Jag tänkte jag ska presentera mej själv lite. Jag heter Johanna och är 21 år. Jag är uppväxt i Valbo, utanför Gävle. För ungefär 3 månader sedan flyttade jag till Falun för att bo med min pojkvän och hans två pojkar som vi har varannan vecka.
Jag tycker väldigt mycket om att vara kreativ och har gjort det hela livet. Jag är utbildad konditor och har även jobbat på ett butiksbageri fram till jag flyttade. Där fick jag verkligen användning av min kreativitet. Men eftersom jag har jobbat som konditor så känns tårtor och bakning som "jobb", därför är det inget jag ägnar mej så mycket åt hemma. Vad brukar man säga, skomakarens barn har de trasigaste skorna :)
Mitt stora fritidsintresse är istället virkning. Det är så roligt för man kan göra i princip vad som helst. Bara fantasin sätter gränser. På den här bloggen kommer jag dela med mej av mina "virkverk" och mönster.

Hoppas jag kan väcka virklusten hos er. Det är ju så roligt!





Här är jag och minstingen Hampus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0